Increderea intr-o relatie

   Intotdeauna am considerat ca o relatie serioasa se bazeaza pe iubire, respect si bineinteles incredere in persoana iubita. Ei bine, intrebarea mea de astazi este urmatoarea: Exista dragoste adevarata daca nu exista incredere?
   Multa lumea asociaza termenul de incredere intr-o relatie cu ideea de a fi sau nu fideli partenerului, dar cu totii stim foarte bine ca nu este doar atat. Sa ai incredere inseamna sa fii puternic! Sa iubesti si sa te lasi iubit. Sa te simti in siguranta si sa traiesti armonios alaturi de partenerul tau. Iubirea este un sentiment minunat, dar care care nu are nici o valoare daca nu este bazat pe incredere si respect.
De cate ori nu ati rostit, sau chiar auzit fraza: ,,Nu ai incredere in mine!"?
De foarte multe ori... Dar, ce se intampla cand raspunsul este afirmativ: ,,Da, nu am incredere in tine. Te iubesc, dar nu pot sa am incredere in tine!" Dureros? Foarte.
    Este oare posibil sa iubesti pe cineva fara sa ai incredere in acea persoana? Mie personal mi se pare foarte greu de crezut. Se spune ca prea multa incredere este nebunie, iar prea putina inseamna tragedie. La tragedie se ajunge de fapt din cauza lipsei increderii?
   Sunt multe intrebari la care nu gasesc raspuns...
  Sa zicem ca ai planuri de viitor cu persoana iubita. Planuri serioase care fara incredere in relatie nu duc la realizarea acestora. Si atunci ce se intampla? Totul se duce... Toate planurile sunt compromise.
   Un citat care mi-a placut enorm si care mi se pare foarte adevarat este si acesta: ,, Increderea este una dintre cele mai grele sarcini ale vietii."
  Consider ca increderea este si o problema de orgoliu. Sper totusi ca se va renunta la orguliu in favoarea increderii. Nu este deloc ok sa pierzi persoana iubita din cauza unui orgoliu de cele mai multe ori prostesc.
 In concluzie relatiile se pot distruge mult prea usor din cauza  lipsei comunicarii. Asa ca, reflectati mai mult asupra acestui subiect si faceti tot posibilul sa evitati asemenea greseli care duc inevitabil la despartire.
O zi buna tuturor!



Niciun comentariu: