Despre Mine

Ma numesc Doriana, am 20 de ani, aproape 21 (2 Aprilie 1990) si sunt din Mangalia (Constanta).

-Ador fotografia, am descoperit aceasta pasiune acum aproximativ 4-5 ani, cand impreuna cu o buna prietena faceam ore in sir poze. Cand era cald ieseam la plimbare, bineinteles camera foto nu lipsea. Inca de atunci, imi placea sa surprind frumusetea naturii de care eram absolut fascinata.
-Iubesc dansul. Am dansat mai mult de 5 ani. Am inceput in jurul varstei de 10 ani. Pe atunci faceam dansuri de societate. Mi-au placut si poate ca inca le-as mai practica daca as avea ocazia. Sunt dansuri latine, pasionale, pline de eleganta si totodata senzuale. Dupa doi ani, instructoarea a renuntat; urma sa aiba un copil. Pe la 16 ani am descoperit trupa de street-dance X's, din care am facut parte 3 ani de zile. Am petrecut momente minunate alaturi de colegii mei, multe antrenamente, spectacole si deplasari.
-Soarele reuseste intotdeauna sa ma binedispuna, oricat de stresata, nervoasa, obosita, fara chef sau suparata as fi.
-Muzica... cine poate trai fara muzica??? Eu cu siguranta nu as putea!
-Sofatul. O da! Imi iubesc masina sau Buburuza, cum imi place sa-i spun. Cand conduc si sunt singura in masina, dau muzica la maxim, asa ma simt cel mai bine la volan, ma relaxeaza total.
-Vara este anotimpul meu preferat. As sta de dimineata pana seara pe un sezlong la soare, ascultand muzica si citind o carte buna.
-Imi place sa visez. Visez cu ochii deschisi ca intr-o zi voi pleca din Romania si ma voi stabili undeva in strainatate. Poate New York...
-Am cea mai fitzoasa pisica. Tot timpul face mofturi la mancare. Daca ceva nu este proaspat nu mananca. Acum mananca doar Specialitati pt pisici mofturoase. O sa dam faliment :))
-Ascult David Guetta, Dj Tiesto, Train, Beyonce, Pink, Voltaj, Andra. Ei bine, lista poate continua, dar ei sunt primii in playlist-ul meu.
-Sunt foarte incapatanata. Sunt berbec doar. Dar, am descoperit o zodie mult mai incapatanata ca berbecii, racii. Si nu sunt singura care o spune.
-Imi plac filmele de comedie, dar si dramele. Cateva filme preferate: Sex and the city (de care nu ma voi plictisi vreodata), Yes man (il ador pe Jim Carrey), Step up, White Chicks, etc.
-Urasc minciuna, ipocrizia si falsa modestie.
-Imi doresc o maimutica mica – Marmoset.
-Nu beau foarte des, iar cand beau, prefer vinul rosu, angelli, sheridans, cosmopolitan, pina colada.
-Ma enervez greu, dar cand sunt nervoasa e mai bine sa stai departe de mine.
-Racesc foarte repede. Din doua in doua saptamani, motiv pentru care urasc frigul.
-Dar, iubesc zapada cazuta proaspat, neatinsa de om. Imi place sa privesc peisajul alb, din casa, de la caldurica, in timp ce beau o ciocolata calda.
-Iubesc sosirea primaverii, cand toata natura prinde viata.-Mi-e dor de aroma gumei Turbo.
-Fara carne si ciocolata nu pot trai. Ciocolata imi da energie si ma binedispune.
-Imi doresc un apartament si un Nikon.
-Nu port negru.
-Am avut parul cret. Spun am avut pentru ca l-am indreptat exagerat de mult cu placa, iar acum a devenit drept. Imi este dor de parul meu cret si rebel.
--Sunt mignona, dar imi place asa.
-Nu imi place sa gatesc. Nu stiu sa gatesc. Era sa dau fost la casa de cateva ori, asa ca m-am lasat de meseria asta.
-Cand am timp liber confectionez bratari.
-Imi plac unghiile mele lungi si colorate.
-Mi-as dori sa am toti verii aproape de mine.
-Calitati: sunt ambitioasa, respectuasa, sincera
-Defecte: am prea multa incredere in oameni, sunt delasatoare si uituca, nu sunt increzatoare in fortele proprii.
-Imi doresc o cariera in PR.
-Imi place sa merg impreuna cu prietenii mei in Vama Veche, cu cortul si sa mancam carnociori de bere facuti la focul de tabara.
-Urasc sa mi se reproseze cand gresesc.
-Culoarile mele preferate sunt rosu si alb
-Imi place sa merg la cumparaturi cu mama. Ea este singura persoana care imi spune parerea ei sincera.
-Sunt studenta. Nu este chiar visul meu sa devin economista, dar ma ajuta destul de mult in planurile mele.
-Imi place sa ma uit la iubitul meu cand doarme.
-Florile mele preferate sunt trandafirii albi si rosii si lacramioarele.
-Sunt dependenta de iubitul meu, internet si site-urile de moda.
-Mi-as dori sa castig la lotto.
-As manca zilnic tort de ciocolata.
-Adorm foarte greu fara Gigi.
-Mi-e frica de singuratate.


Mai sunt multe de spus, poate voi continua, dar deocamdata cred ca este suficient.







5 comentarii:

TzR spunea...

Da ... intradevar .. tu esti ... din toate punctele de vedere ... cine nu te cunoaste eu pot afirma ca este adevarat cam tot ce ai zis :))dar cn nu iubeste soarele , muzica ... cn nu ar sta pe un sezlong toata ziua ... incepand cu rasaritul si pana la apus tarziu ... ascultand muzica buna ... de preferabil la malul marii ,sa bata briza ...sa fie cald .. frumos ...ce mai ... sa locuiesti la mare ... sa ai niste prieteni tampiti sa faci cam tot ce-ti trece prin cap ... nu mai scriu ca ar trebuii sa dorm vreo 2 zile alaturi de laptop :D

contesa fantoma spunea...

dory a noastra o scumpa plina de calitati...o fata de nota 20...mi-e dor de tine...de voi...

ube mult:X:X
pupicei de la ploiesti:*:*:*

Doriana spunea...

mersi mult iubita :*
te pup si eu si mi'e dor de tine! te asteptam cu drag acasa!!! Cat mai curand!!! >:D<

contesa fantoma spunea...

la sf lui feb vin si eu acasa...si duap o asa stresiune vreau sa ne distram si sa facem multe multe poze...


ube mult:X

contesa fantoma spunea...

la sf lui feb vin acasa...:D:D abia astept...

si dupa o asa stresiune....am chef de distractie...si de multe poze....va pup dulce...:D

ube:D