Aripioare picante cu... Viermi!!!




 Iata dezvaluirile socante ale clientului care a gasit ,,surpriza" in pranzul sau:

"Pot sa va spun ca sunt una din persoanele care a consumat din acele produse. Este de necrezut felul in care au reactionat atat institutiile statului care ar fi trebuit sa ne apere de astfel de intamplari (ca doar sunt platite din banii nostri), dar si reprezentantii mass-media. O sa incerc sa va povestesc pe scurt, ce s-a intamplat: in dupa amiaza zilei de 17 septembrie, in jurul orelor 15, la rugamintea colegelor mele de birou, am fost sa cumpar de la KFC (al carui mare fan am fost pana la acest incident), mai multe produse (meniu variety – cel care colega mea a depistat “vizitatorii proaspeti, la oferta”, si 2 meniuri crispy, dupa care personal eram in stare sa ma cert si cu sotia, atat de mult imi placeau… Asadar, am fost, am cumparat – este adevarat ca am luat produsele la pachet – dupa care ne-am impartit mancarea dupa cum dorise fiecare. Eu, personal, mi-am luat Portia de crispy si am mers in biroul meu, unde am consumat din ele fara sa mai stau pe ganduri. Este adevarat ca de mai multe ori, cand mai ramaneau cateva bucati pe care nu le mai consumam, deveneau foarte “ciudate”. Ma rog, nu m-a interesat foarte tare partea asta, pentru ca de cele mai multe ori nu mai ramanea nimic… Peste ceva timp, a sosit la birou si sotia cu fetita mea de numai 1 an. Bineinteles ca a vrut si ea sa consume din portia de crispy, caci ii oprisem si ei cateva bucati. In acest timp, m-am dus la etajul superior, unde aveau biroul colegele mele. Acolo, aflu cu stupoare ca una din ele a descoperit ca manca dintr-o pulpa “garnisita” cu… VIERMI! Ne-am apucat sa sunam peste tot – OPC – ANSVSA, presa, etc., etc.. Bineinteles ca raspunsurile erau pe masura “intereselor” – TVR – Nu ne intereseaza subiectul – Pro TV – Nu avem echipa disponibila – Realitatea TV – trimiteti pozele pe mail… Am mentionat ca este foarte important sa vina cineva sa filmeze la fata locului situatia respectiva, pentru ca ulterior va fi foarte greu de demonstrat ca VIERMII AU EXISTAT CU ADEVARAT!"
  Si de aici o intreaga aventura a clientului, a incercat la toate televiziunile si nici una nu avea o echipa disponibila, la numarul de telefon al OPC-ului a raspuns un robot care il ruga sa lase un mesaj :)) si abia, abia a gasit pe cineva la ANSVA, mai exact, Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor.
   In concluzie, un inspector a mers la KFC, unde a gasit Gandaci, dar si produse care nu erau etichetate, in consecinta puteau fi produse aflate in proces de “resapare”, mai pe intelesul tuturor, urmau sa fie aplicate niste etichete NOI NOUTE cu termen de valabilitate “SPORIT”. In urma “micilor neregului”, unitatea a fost amendata cu “modesta suma de 11.000 RON”.


Pofta Buna tuturor!

Niciun comentariu: