What if...

   V-ati gandit vreodata cum ar arata viata voastra acum, daca ati fi luat alte decizii in trecut?

-Daca alegeam altceva?
-Daca faceam greseala aia?
-Daca profitam de oportunitati?
-Daca alegeam pe altcineva?

 Oare v-ati afla intr-un alt loc, alaturi de alte persoane, facand lucruri cu totul si cu totul diferite de ceea ce faceti in momentul de fata? Sau daca ati putea da timpul inapoi ati face schimbari???

  ,,Ce s-ar fi intamplat daca...?" - este o intrebare care ma ,,bantuie" de ceva vreme... Viata mea s-a schimbat radical si nu este absolut deloc asa cum mi-am imaginat-o. Si aici nu ma refer la problemele de zi cu zi, deoarece fiecare om le are, ci ma refer la intorsatura ,,dubioasa" pe care a luat-o viata mea. Inainte totul mi se parea roz, nu'mi pasa de absolut nimic, eram fericita... Insa acum, am sufletul gol, tot ce a fost frumos odata s'a stins. S'a stins acea flacara aceea care imi spunea ca lumea este buna si nu'ti vrea niciodata raul. S'a dus increderea in oameni. Am fost dezamagita de persoane pe care le iubeam, pe care nu le credeam niciodata in stare sa faca atat de mult rau. Este incredibil cat de bolnava poate fi mintea omului, pur si simplu ramai socat.  Te rogi sa nu fie adevarat, dar inauntrul tau, stiai inca de la inceput adevarul, doar ca nu ai vrut sa'l accepti. Ai preferat sa te minti ca o sa fie bine, asteptand ceva... acel ceva care nu va veni niciodata. Si apoi BUM te loveste adevarul! atat de tare incat simti cum inima ti se sparge in mii de bucatele. Te intrebi daca o sa mai fii vreodata la fel? NU! Clar nu vei mai fii niciodata la fel. Pentru ca in momentul in care aflii acel adevar, te vei schimba total. In sufletul tau n'o sa mai fie bunatate si fericire, acum in suflet ai multa ura si tristete. Cineva zicea ca in ziua de azi, ura este cel mai sincer sentiment si mare dreptate avea. In loc sa iubim, ajungem sa uram si ura asta ne intuneca sufletele, ne sterge zambetul de pe buze, ne transforma efectiv in niste roboti incapabili de a-si exprima sentimentele si de a se mai bucura de ceva. Este trist.... Sunt oameni care calca pe oricine in picioare, nepasandu'le de suferinta creata si asta doar pentru a'si atinge scopul.
   O lectie dura pe care preferam sa o invat din carti, dar asta e... Mergem mai departe, tinem capul sus si de acum inainte vom stii ce avem de facut  pentru binele si fericirea noastra. :)








Niciun comentariu: