Perfectiunea!

  Ce este de fapt perfectiunea?
 
  Daca ne uitam in dictionar, gasim o definitie banala de genul: ,,Însuşirea de a fi perfect,  întruneşte gradul cel mai înalt, toate calităţile cerute, lipsit de defecte, sublim". Ok... avem definitia din dctionar. Dar, daca ar fi sa dau eu o definitie pentru perfectiune as spune ca este ,,starea la care nu poate ajunge omul". Mi se pare cea mai perfecta definitie pentru perfectiune.
 
  De ce ne pierdem vremea incercand sa atingem un lucru absolut imposibil? Am ajuns sa uitam sa zambim, sa radem, sa fim fericiti si in primul rand uitam cine suntem cu adevarat! Am devenit niste marionete, niste persoane fara propria personalitate... Imprumutam personalitati, stiluri, accente de la actori, cantareti, persoane care noua ni se par perfecte dar, dupa cum bine stim, aparentele inseala.
 A fost o perioada in viata mea cand si eu cautam perfectiunea. Dar, mi-am dat seama ca nu voi fi niciodata acea persoana cu parul perfect, care poarta alb si nu se murdareste.


 Prefer sa fiu EU! O fata naturala, dar care are propria personalitate. Si stiti de ce prefer naturaletea in fata oricarui alt fake? Pentru ca naturaletea este cea mai puternica arma a unei femei!

Niciun comentariu: