Aroma de vin fiert!

   Sambata seara, aveam in plan sa ne intalnim cu toti prietenii pe care nu i-am mai vazut de mult si sa mergem sa bem ceva. Ei bine, nu am reusit sa facem aceasta reuniune decat cu cativa dintre ei, o mica parte din pacate, dar alaturi de care am reusit sa ne simtim grozav. Totul a inceput cu o cana de vin fiert. Apoi inca una si inca una :)) Aroma imbietoare a vinului imi aducea aminte de momentele frumoase petrecute alaturi de ei, de noptile pierdute, de rasariturile care ne prindeau pe plaja din Vama Veche, inghesuiala din cort, jocurile de carti la lumina unei lanterne; Momente cu adevarat de neuitat. Ne distram atat de bine inainte si, uite ca deci nu ne-am mai vazut de mult, inca stim sa petrecem ca inainte. Sunt prietenii care nu mor niciodata si prieteni cu care te simti bine oriunde si oricum. Cine se gandea ca eu voi canta vreodata la karaoke? Ei bine, uite ca am facut si asta. Au reusit sa ma convinga prietenii mei si o cana de vin fiert. Totul are un inceput, iar acesta a fost unul foarte bun. Si aici nu ma refer la vocea mea :))
   O seara care aparent urma sa fie plictisitoare si obisnuita, s-a transformat in una dintre cele mai nebune seri. Sa speram ca vor veni cat mai multe astfel de seri!
V-am pupat! :*

Niciun comentariu: