I need a doctor...

Exista o perioada in viata fiecarei persoane cand lucrurile incep sa se schimbe si te trezesti brusc intr-o viata care pare sa nu fie a ta. Esti cumva un actor si asta este doar un alt rol pe care trebuie sa il joci, sau chiar este viata ta? Parca ieri totul era diferit... era...altfel. Poate sunt eu de vina, poate imi doresc prea mult de la viata, iar ea nu imi poate oferi mereu ceea ce vreau. De fapt, ce imi doresc cu adevarat? Ma asteptam sa stiu raspunsul la intrebarea asta pentru ca mereu fac listute cu ce vreau, ce am nevoie, dar nu fac niciodata o lista pentru lucrurile cu adevarat importante in viata mea. Stiu doar ca vreau sa fiu fericita si undeva in adancul sufletului stiu ca nu sunt. Am nevoie de o pauza pentru ca s-au adunat prea multe lucruri la care trebuie sa ma gandesc, lucruri de care m-am saturat. As vrea sa imi pot da seama ce vreau de la viata si mai ales de la mine. Cum sa am asteptari mai bune de la ceilalti cand eu nu stiu cine sunt cu adevarat?
I need a doctor... a soul doctor to bring me back to life...




Niciun comentariu: