I like my money right where I can see it... hanging in my closet!

Dupa cum spunea Carrie Bradshaw intr-un episod din Sex and the city, si mie imi place sa-mi vad banii pe umerase in sifonier. Si pentru ca tot a venit primavara, intr-un final, am iesit si eu sa fac ceva cumparaturi, sa-mi mai cumpar ceva hainute pentru noul sezon. Mai intai am facut o listuta cu vreo 20 de lucruri de cumparat, apoi am plecat spre Constanta. Am luat la rand toate magazinele din Targul de haine, apoi tot City-ul si putin pe fuga prin Doraly. Ei bine, nu am gasit mai nimic care sa imi atraga atentia, in afara de doua superbe lantisoare, unul de la Accesorize si unul de la Meli Melo.  Dupa obositoare zi m-am  intors in Mangalia sperand ca macar aici sa gasesc ceva. Nu pot sa zic ca am cautat prea mult, ca am si gasit cateva tricouri dragute pe care mi le-am si cumparat. Acum astept cu nerabdare salariul ca am terminat banii si incerc sa evit cat mai mult posibil magazinele :D. Cine stie ce imi atrage atentia si portofelul meu este gol. De maine cred ca ma apuc sa scot hainutele de vara de la naftalina :)), sa le spal si sa le asez in dulap. Asta cu gandul ca poate se mai incalzeste afara, ca deja m-am saturat de atata frig. Abia astept sa vina vremea cand voi putea iesi afara in tricou si pantalon scurt fara sa-mi fie frica de raceala. Stiu ca nu sunt singura care isi doreste acest lucru, asa ca haideti sa ne rugam toti sa se incalzeasca mai repede afara, poate functioneaza. V-am pupat! X.O.X.O Gossip Girl Time :))

Niciun comentariu: