Curs de formare barbati!

  Obiectivul pedagogic al cursului de formare este de a le permite barbatilor sa-si dezvolte acea parte a creierului a carei existenta o ignorau. Programul include 4 module:
MODULUL 1 ( curs obligatoriu ):
1. Sa invat sa traiesc fara mama mea; 2000 de ore
2. Sotia mea nu este mama mea; 350 ore
3. Sa inteleg ca fotbalul nu este altceva decat un sport;

MODULUL 2: Viata in doi
1. Sa am copii, fara sa devin gelos pe el; 50 ore
2. Sa nu mai zic prostii atunci cand nevasta isi primeste prietenele; 500 ore
3. Sa depasesc sindromul controlului telecomenzii; 550 ore
4. Sa inteleg ca pantalonii nu se duc singuri pana la dulap; 800 ore
5. Cum sa ajung pana la cosul de rufe murdare, fara sa ma ratacesc; 500 ore
6. Cum sa supravietuiesc unei raceli fara sa agonizez;

MODULUL 3: Timpul liber
1. Sa calc o camasa in mai putin de doua ore ( exercitiu practic );

MODULUL 4: Curs de bucatarie
1. nivelul 1 (incepatori): Electrocasnicele: ON Deschis - OFF Inchis;
2. nivelul 2 ( avansati ): prima mea supa instant, fara sa ard cratita;

Exercitiu practic: fierbe apa inainte de a adauga pastele.



Niciun comentariu: