Sunt berbeaca, deci EXIST!

 Multumiri Sandrei pentru ca a postat site-ul www.hotcity.ro la status!


Ce ziceai? Oricum, nici nu ma prea intereseaza, pentru ca EU am dreptate. Asa ca sa lasam vorbaria, ca ne pierdem timpul, si hai sa ne jucam de-a lupta dreapta. Cum adica de ce? Adica sa ne intrecem, sa vedem care alearga mai repede, care are coarne si blanita mai frumoasa, care inoata mai repede. Hai, de fapt, sa ne masuram fortele pentru absolut orice. Ca vremea trece si mie imi place actiunea si competitia.

Daca ti-am pus gand rau, o sa-ti dai seama si singur. Pentru ca, daca pana acum ieseam din casa cum apucam, de-acum inainte o sa ma pieptan mai cu foc cand stiu ca treci pe-aici. O sa petrec mai mult timp in oglinda. Uite, o sa-mi pun cercei rosii, ca sa semnalizez evenimentul. Si o sa-mi vopsesc si fata in culorile razboiului, ca sa stii ca te vanez si vreau sa-mi var putin cornitele intortochiate pe la tine prin viata.

8374_Good_Aries_PostersMARE.jpgVorbeste-mi vorbe dulci, alinta-ma, adu-mi flori, canta-mi romante sub balcon cand luna isi intinde al ei zabranic tesut din fire de borangic intergalactic. Pentru ca mie nimic din toate astea nu mi se pare demodat. Eu o sa ma stradui sa prind intr-un navod cusut de mine personal, arzanda Penelopa, pe insusi maretul soare, ca sa ti-l pot oferi cadou de prima intalnire. Zic la prima pentru ca dupa aia imi scade sigur interesul.

Cu cat esti mai complicat, cu atat ma atragi mai fatal de tare si vreau mai abitir sa ne jucam impreuna. Imi place cand esti puternic si emani feromoni de castigator. Vrei sa fii oaia mea preferata? Si culmea e ca nu ma supar daca ma invingi si ma calci pe cap si imi arati cine e cocosul in casa. Ma lupt eu de-mi sar fulgii, dar imi place cand castigi tot tu. Pentru ca asta inseamna ca ai ac de cojocelul meu si numai un geniu poate sa gaseasca acul asta. Deci vrei sa fii geniul meu preferat? Haaaai, vrei?

Cum, nu vrei? Pai ce crezi ca e dupa tine? Eu te plac si asta inseamna ca te-am ales dintr-o vitrina imensa de produse. Tu nu poti acum, chiar nu ai optiunea asta, sa-mi zici ca nu te intereseaza. Pentru ca o sa te gasesc si in gaura de sarpe, sa-ti arat magia mea. Magie de care, daca tu crezi ca poti scapa, esti “in denial”. O sa te urmaresc pe toate mediile de comunicare in masa care s-au inventat si, pentru tine, voi inventa altele noi. Asta cand nu o sa te trezesti cu mine in fata casei, asteptandu-te sa pleci la birou.

Auzi, asta e tot ce aveai sa-mi zici? Esti sigur ca nu mai ai niciun cotlon neumblat pe unde pot sa vad daca a mai ramas ceva? Pentru ca uite, zau, nu vezi ca sunt putin bosumflata? Pai na, ce sa fie, m-am cam plictisit. Fa si tu un giumbusluc, spune o snoava, deseneaza-mi ceva. Bine, n-o sa te parasesc acum din cauza asta, pentru ca eu mereu ma plictisesc. O sa stau cu tine, pentru ca sunt femeie cu capul si coarnele pe umeri. Dar nu te mai mira ca sunt asa de indiferenta la aceleasi farmece pe care le-am mai vazut de 100 de ori. Am si eu mandria mea.

Sunt capricioasa. Sunt impulsiva. Sunt cum vreau eu. Si in fond, sunt berbeaca, deci exist. Adica berbeco ergo sum.­

                                                                                                                Sursa: www.hotcity.ro

Niciun comentariu: